רמז – עזרה ופתרונות

ברשותו שלושה בורים שמנהלים יומן מצולם (7)


הריגוש של פתרון תשבצים: המקרה של "שלושה בורות שמנהלים יומן מצולם"

אתם מכירים את זה, נכון? הרגע הזה בו אתם יושבים עם כוס קפה חמה, העיתון פרוס לפניכם, והתשבץ שולח אתכם למסע מרתק של חיפוש מילים וחידות. פתרון תשבצים, בין אם מדובר בתשבץ קלאסי, סודוקו או חידת תלת מימד מורכבת, הוא פעילות שמעוררת את המוח ומשפרת את יכולת הריכוז וההיגיון.

אבל יש תשבצים שמציבים אתגר מיוחד, תשבצים שגורמים לנו להתעכב עליהם לרגע ארוך יותר, להרהר בפתרון ולא להרפות עד שנמצא את המילה הנכונה. הריגוש הזה מתעצם כשהגדרה פרטית ודיי מבלבלת מתגלה בפנינו, אחת כזו שדורשת מאתנו לחשוב "מחוץ לקופסא" ולהשתמש בכל היצירתיות וההיגיון שהתפתחו בנו לאורך השנים.

וכך אנחנו נתקלים בהגדרות שגורמות לנו להרים גבה ולהרהר במילים שלא חשבנו להכיר קודם לכן. למשל, ההגדרה "ברשותו שלושה בורות שמנהלים יומן מצולם". מה יכול להיות הפתרון ?

הגדרה כזו מייצרת אתגר אמיתי לפותר התשבצים. במקום להסתמך על מילים פשוטות ומוכרות, היא דורשת מאתנו להבין את המשמעות הסמויה ולהתייחס לתמונה הגדולה. במקרה זה, היא מעלה את שאלת היחסים בין הבורות ליומן המצולם. מי מנהל את היומן? מה הקשר בין שלושה בורות לבין יומן מצולם?

אנחנו שוקלים כל אפשרות, מחפשים מילים שמתאימות לרמזים הנ"ל ומנסים להרכיב את הפתרון מתוך הבנת הקשרים והמשמעויות.

בפוסט זה, ננסה יחד להבין את ההגדרה הזו ולחשוף את הפתרון המסקרן. אולי אתם כבר זיהיתם את הפתרון? שתפו אותנו בתגובות עם ההנחות שלהם הגיעתם ונסו להגיע יחד לתשובה הנכונה.

בהמשך הפוסט נציג את הפתרון הנכון להגדרה "ברשותו שלושה בורות שמנהלים יומן מצולם"

אפשרויות: ולוגרימ.

Exit mobile version