גם אדם מכובד יתגרה מהניחוח שהם מפיצים. (5)


גם אדם מכובד יתגרה מהניחוח שהם מפיצים. (5)
התגרה האולטימטיבית: חידות שגורמות לך לגרד את הראש

פתרתם פעם חידת תשחץ קשה במיוחד, כזו שגרמה לכם לגרד את הראש ולפשפש במוחכם בכל פינה אפשרית? הייתם בטוחים שאתם עומדים להיכנע, אבל אז, פתאום, כמו ברק משמיים, התשובה התגלתה וגרמה לכם לחוש סיפוק עצום.

הרגשה זו, של חידה פתורה, היא בלתי ניתנת לתיאור. היא מביאה איתה תחושת ניצחון קטנה, תחושה שאתה מכיר את הסוד, שאתה יכול לפענח כל דבר.

ואם יש חידה אחת שגורמת לנו לגרד את הראש במשך שעות, ולפעמים אף ימים, אלו הן החידות שתמיד נותנות לנו את האתגר הגדול ביותר. הן חידות שאין להן תשובה ברורה, הן לא נמצאות בספרי לימוד, אלא רק בתוכנו, בדרך בה אנו מבינים את העולם.

היום, אנחנו הולכים להציג לכם חידה כזו. חידה שתוכל להדליק את הניצוץ של חשיבה מחדש, של שאילת שאלות. חידה שתוכל לגרות אתכם לחשוב מחוץ לקופסא, לחפש את הפתרון המדויק שיושב לכם ממש מתחת לאף.

היא חידה שמדברת על חוש הריח, על ריח שכל כך חזק, כל כך נוכח, עד שהוא גורם אפילו לאדם מכובד להתגרה. היא חידה שגורמת לנו לחשוב על מה שמכובד, מה שאנו רואים כטוב ויפה, ואיך הריח יכול לשנות את כל זה.

אנחנו רוצים להציג לכם את החידה, לשתף אתכם באתגר. אנחנו רוצים לראות אם גם אתם תצליחו לפענח את הסוד, או שתתגרו כמו רבים לפניכם.

הנה החידה:

>

גם אדם מכובד יתגרה מהניחוח שהם מפיצים. (5)

האם אתם מוכנים להתמודד עם האתגר? האם תצליחו לפענח את הסוד? שתפו אותנו בתשובות שלכם בתגובות, ונראה מי מצליח לפתור את החידה!

אפשרויות: מריחמ.