התרחשות מחדש העתיקות (6)


התרחשות מחדש העתיקות (6)
התרחשות מחדש העתיקות – פתרון תשחץ מאתגר

אוהבים תשחצים? אוהבים לחשוב, לנתח, ולהרגיש איך המוח עובד? אז הגעתם למקום הנכון! היום נטפל בהגדרה מאתגרת במיוחד שתעמיד את כישורי פתרון התשחצים שלכם למבחן אמיתי:

"התרחשות מחדש העתיקות" (6)

.

ההגדרה הזו גורמת לנו לחשוב. מה זה אומר "התרחשות מחדש"? מהו "עתיק"? איך משלבים את שני המושגים יחדיו? היא מרגשת אותנו ומאתגרת אותנו לחשוב מחוץ לקופסה, להתעמק במשמעות המילים, ולמצוא את המילה המושלמת שתתאים להגדרה.

אולי אתם כבר חושבים על תשובה אפשרית? אולי אתם מרגישים שאנחנו קרובים לפתרון? נהדר! ההיגיון שלכם עובד כמו שצריך.

ההיסטוריה של פתרון תשחצים עשירה ומעניינת. כבר במאה ה-19 החלו להתפרסם תשחצים בעיתונים ובכתבי עת, ומאז הם הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות הפנאי שלנו.

פתרון תשחצים הוא פעילות מהנה ומאתגרת שמסייעת לנו לשפר את כישורי החשיבה שלנו, את אוצר המילים שלנו, ואת היכולת שלנו לפתור בעיות. הוא מעניק לנו הרגשה של סיפוק ושמחה כאשר אנו מצליחים לפתור הגדרה קשה ולמצוא את התשובה הנכונה.

אך לפעמים, ההגדרות הן כל כך מורכבות עד שהן גורמות לנו להתבלבל ולאבד את דרכינו. אנחנו מנסים למצוא קשר בין המילים אבל ללא הצלחה. זה קורה גם לפותר תשחצים מיומן והשני בדרכו .

אז מה עושים?

ראשית, חשוב להבין שכל הגדרה היא בעצם חידה שיש לה פתרון. השני, חשוב לנתח את ההגדרה לפרטים ולנסות למצוא את הקשר בין המילים. שלישית, חשוב לא לפחד מניסויים ולנסות מילים שונות עד שנתקלים בתשובה הנכונה.

בטח אתם חושבים עכשיו "יפה אבל איך עושים את זה בפועל?" אנחנו נהיה שמחים לסייע לכם. המשך קריאה ונגלה יחד את המילה המתאימה להגדרה:

"התרחשות מחדש העתיקות" (6)

.

אפשרויות: הישנות.