כדורגלן אנגלי במשטרה שישי (4)


כדורגלן אנגלי במשטרה שישי (4)
מבוכה בתשחץ: כדורגלן אנגלי במשטרה שישי (4)

"כדורגלן אנגלי במשטרה שישי" – למי שלא מכיר, אלו מילים שיכולות לשבור את הראש גם לפותר תשחצים ותיק. לא רק בגלל ההגדרה המבלבלת, אלא גם בגלל המינון המדויק של 4 אותיות בלבד. הרי כשיש לנו רק 4 תאים פנויים, כל אות קובעת.

מהיכן מתחילים? האם מדובר בכוכב כדורגל שזכה להכרה כמשטרה? האם מדובר במשחק מילים? אולי זו הגדרה טריקית, שתשובה נכונה עשויה להסתתר מעבר למראה?

אני מודה, התחלתי לפתור את התשחץ הזה עם תחושה של תסכול קל. ניסיתי להיזכר בשמות של שחקני כדורגל אנגלים ידועים, אבל שום שם לא התאים לתחושת 'משטרה' שישית. ניסיתי להיכנס לראש של היוצר התשחץ ולחשוב על מה הוא עשוי להתכוון. ניסיתי כל מיני דברים, אבל כלום לא התאים.

התחלתי לחשוד שמדובר בתשובה לא סטנדרטית. אולי זו אחת מאותן הגדרות שהן בעצם משחק מילים עמוק, שדורש לידע ספציפי או מיומנות פתרון תשחצים מתקדמת.

הרגשתי שאני מתקרב לתשובה, אבל היא עדיין מחכה לי בפינה חשוכה במוחי. אולי אני צריך פשוט להניח לזה לרגע, להתרחק מהתשחץ, ולחזור לימים אחרים.

ואז, פתאום, בזמן שטיפתי את הכלים, זה קרה. הפתרון התגלה לי, כהבזק אור מתוך הצללים. התשובה פשוטה, אבל חכמה ובעלת שני ממדים בלתי צפויים.

התחושה הייתה שילוב מדהים של שחרור מתסכול והתרגשות מגילוי הפתרון. הייתי צריך לשתף את תחושת הניצחון הקטנה שגיליתי, להראות לאחרים שגם תשחצים קשים יכולים להיפתר.

אז תעזרו לי להגיע לתשובה הנכונה. מה היא ההגדרה ל- "כדורגלן אנגלי במשטרה שישי (4)"? שתפו את תשובה בתיבת התגובות להלן.

אפשרויות: סנצו.