להקת קלרה (4)


להקת קלרה (4)
מבוכה קטנה בפינת התשבצים: להקת קלרה (4)

שלום לכולם!

השבוע התקלתי בתשבץ לא פשוט במיוחד. אמנם פתרתי את רוב ההגדרות בצורה חלקה, אבל אחת מהן נתפסה לי בעורף ופשוט לא רצתה להשתחרר. אני מדבר על ההגדרה: "להקת קלרה (4)".

התחלתי לחשוב. קלרה… זה נשמע לי מוכר. האם זו שם של להקה? התחלתי לחפש בגוגל, אבל בלי הצלחה. האם זו אולי להקת רוק ישראלית? או אולי זמרת סולו? אולי זהו שם קוד? המחשבות המשיכו לזרום, אבל אף אחת מהן לא נראתה נכונה.

ניסיתי לחשוב על משמעות סמלית או רמיזה כלשהי. "להקת קלרה"… האם היא מתייחסת ללהקה שהתפרסמה בגלל הופעה בקלרה? או אולי זה קשור לפעילות כלשהי שהלהקה עוסקת בה? אבל כל הניחושים הללו נשמעו לי מוזרים ולא הגיוניים.

גם חיפוש במילון וברשת לא הביא תוצאות מלבד מידע בסיסי על השם קלרה. אני מרגיש כמו תקוע במבוכה קטנה. הפתרון פשוט נמצא שם, אבל אני לא מצליח להגיע אליו.

אני חייב להודות שאני קצת מתוסכל. אני אוהב לפתור תשבצים, וגם כשהם קשים, לרוב אני מצליח למצוא את הפתרון. אבל הפעם, ההגדרה הזו פשוט לא מוכנה לחשוף את עצמה.

אז מה אתם אומרים? יש לכם מושג מה הפתרון להגדרה "להקת קלרה (4)"? שיתוף הפעולה שלכם יתקבל בברכה, יחד נוכל לפתור את התשבץ ולחשוף את הזהות האמיתית של "להקת קלרה".

אפשרויות: דודה.