מי אלה אזרחי המדינה? בת אל, ושבי ישר. (5,5)


 מי אלה אזרחי המדינה? בת אל, ושבי ישר. (5,5)
תשחץ: חידות מרתקות שגורמות לך לחשוב מחוץ לקופסה

אהבתם פעם להרגיש את התסכול, ההתרגשות וההנאה שמתלווים לפתרון תשחץ? אם כן, אתם בוודאי מכירים את ההרגשה המדהימה שמתלווה לרגע בו מוצאים את הפתרון הנכון, ותאים ריקים מתמלאים במילים שמתכתבות זו עם זו כמו בפאזל מושלם.

תשחצים הם צורה נהדרת של בידור וחשיבה, שמתאימה לכל גיל ולכל רמת ידע. הם יכולים להיות קלים וקלילים, או מאתגרים ומורכבים במיוחד, ויש בהם תמיד אלמנט של הפתעה.

אחת הסיבות לכך שתשחצים אהובים כל כך היא שהם גורמים לנו לחשוב בצורה יצירתית. אנו צריכים למצוא את הקשר בין ההגדרות לבין המילים המתאימות, לעתים על ידי פירוש מילולי של ההגדרה, ולעתים באמצעות חשיבה לא קונבנציונלית.

לפעמים, פתרון תשחץ דורש ידע כללי רחב, ותחומי ידע שונים כמו היסטוריה, ספרות, גיאוגרפיה, אומנות ומוסיקה. לעיתים אנו נדרשים להיזכר בחידות ילדות, או באמרות וסיפורים פופולריים. לעיתים, פתרון תשחץ יכול אפילו להוביל אותנו לחקר נושאים חדשים שאולי לא היינו מודעים להם לפני כן.

היום אנו מביאים לכם הגדרה שתעמיד אתכם במבחן, ותאתגר אתכם למצוא את הפתרון הנכון. הגדרה זו, שמקורה בתשחץ קלאסי, דורשת מכם לפענח את הקשר בין המילים: "בת אל" ו"שבי ישר", ולמצוא את המילים המתאימות להגדרה:

"מי אלה אזרחי המדינה? "

.

היכנסו לעומק ההגדרה, חפשו את הרמזים, ותנו למוח שלכם לרקוד בין המילים. אנחנו בטוחים שתמצאו את הפתרון הנכון ותרגישו את תחושת הסיפוק המוכרת.

בהצלחה!

אפשרויות: תושביישראל.