רמז – עזרה ופתרונות

פרסומת סמויה

כל מה שרצית לדעת על פרסומת סמויה:
פרסומת סמויה היא שיטת פרסום שבה מועברים מסרים פרסומיים, תמורת תשלום, בתכנים של אמצעי התקשורת, תוך הסתרה חלקית או מלאה של עובדת העברתם.
פרסום סמוי יכול להתקיים בכל אמצעי תקשורת, אך הוא נפוץ במיוחד בקולנוע ובטלוויזיה.
כדי לרכך את הקונוטציה השלילית של המושג "פרסומת סמויה", מכנים אותו המפרסמים בשם תוכן שיווקי.
באמצעות התוכן השיווקי יש השתלטות איטית על המסך מצד המפרסמים, שאינם מסתפקים יותר במקבץ הפרסומות.
מטרת הפרסום הסמוי היא להטמיע בתודעתו של הצופה את המוצר, את השירות, את סימן המסחר או את פעילותו של יצרן או ספק של שירותים.
עקב ריבוי המסרים הפרסומיים הגלויים, נוצר אצל נמעני הפרסומת אדישות ואף אנטגוניזם כלפיה וכעת נוצר צורך להגדיל את השימוש בפרסומת הסמויה שפונה לתת-מודע של האדם באופן עקיף (מסר תת-ספי).

פרסומת סמויה למשקה קל, בקלטת וידאו ישראלית לילדים משנות ה-90 של המאה ה-20

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לפרסומת סמויה:
פרסום
תקשורת המונים
מדיה פרסומית

Exit mobile version