רון שחר (כלכלן)


כל מה שרצית לדעת על רון שחר (כלכלן):
פרופסור רון שחר (נולד ב-1962) הוא פרופסור וחוקר ישראלי בתחומי הכלכלה והשיווק.
מחקריו עוסקים במיתוג, בפרסום ובשאלות אסטרטגיות בתחומים כמו תעשיות הבידור (למשל, טלוויזיה וסרטים) ומערכות בחירות פוליטיות.
פרופסור שחר בעל תואר Ph.
D.
בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.
לאחר תקופת פוסט דוקטורט באוניברסיטת Harvard הצטרף לסגל האקדמי של בית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת Yale.
עד לאחרונה שימש דיקן בית ספר אריסון למנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה.
מחקריו ממחישים תאורטית ואמפירית שהן פרסום והן מיתוג מסייעים לצרכנים בכך שהם מספקים מידע שמאפשר לצרכנים לבחור מוצרים המתאימים להם במיוחד.
מחקריו גם עוסקים בבניית מותגים ובעוצמתם החברתית והכלכלית.
כך למשל הראה ששימוש במותגים מפחית את תפקיד הדת בחיי הפרט והציבור.
עבודותיו בתחום הפוליטי ממחישות את מרכיב ההרגל בבחירות, את תפקיד הרשתות החברתיות בהשתתפות בבחירות ואת מניעי המועמדים להשתמש בפרסום שלילי.
בנוסף לכך יש לפרופסור שחר מספר עבודות שמציגות ומשביחות כלים סטטיסטיים כמו למשל Structural MDS.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לרון שחר (כלכלן):
ויקיפדיה: עריכה – ויקיזציה