ספין תקשורתי


כל מה שרצית לדעת על ספין תקשורתי:
ספין תקשורתי (או סחריר כהגדרת האקדמיה ללשון העברית) הוא תוכנית יזומה וקצרת טווח המתוכננת על ידי אישים, גופים ציבוריים ו/או תאגידים המסוקרים באופן ציבורי, שמטרתה למקד את תשומת הלב של הסיקור התקשורתי באובייקט אחר, או לגרום לצרכני הסיקור התקשורתי לפרש את האירועים בצורה חיובית יותר עבור יוצר הספין.
ספין אינו שקר, אלא שימוש מניפולטיבי בעובדות הקיימות או פרשנות "יצירתית" להן, כשמטרתו מיועדת בדרך כלל לשרת כהסחת דעת של אמצעי התקשורת.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לספין תקשורתי:
עיתונות
שיווק
יחסי ציבור
ניהול משבר