Living Things


כל מה שרצית לדעת על Living Things:
Living Things הוא האלבום החמישי של להקת הרוק האמריקאית לינקין פארק.
האלבום יצא לאור בארצות הברית בתאריך 26 ביוני 2012 תחת חברת Warner Bros.
Records.
האלבום הופק שוב על ידי חבר הלהקה, מייק שינודה, והמפיק המוערך ריק רובין, אשר הפיק את שני האלבומים הקודמים של הלהקה: Minutes to Midnight ו-A Thousand Suns בשיתוף מייק שינודה.
השם של האלבום נבחר מכיוון שלדברי מייק, האלבום מדבר יותר על אנשים ואינטראקציות אישיות, והוא הרבה יותר אישי מהאלבומים הקודמים.
הסינגל הראשון, Burn It Down, נשלח לרדיו ויצא ב-16 באפריל 2012.
הקליפ של הסינגל ראה אור בתאריך ה-24 במאי לאותה שנה.
שיר נוסף מתוך האלבום, Lies Greed Misery, הושמע לראשונה ברדיו גם הוא בתאריך ה-24 במאי, בתוכניתו של Zane Lowe בתחנת הרדיו הבריטית BBC Radio 1.
השיר "Powerless" מתארח בפס-הקול של הסרט אברהם לינקולן: צייד הערפדים.
עוד לפני יציאתו הרשמית של האלבום, דלפו כל שיריו לרשת עקב העלה לא מתוכננת לחנות המוזיקה המקוונת iTunes.
האלבום הראה את הסגנון הדאבסטפ בשילוב רוק אלטרנטיבי בצורה רבה והראה גם יותר קטעי ראפ של מייק שינודה לצד שירתו של צ'סטר בנינגטון,
באלבום הזה הלהקה מאחדת כמעט את כל מה שהם עשו בכל ארבעת האלבומים האחרונים ועשר שנות קריירה עם מגוון רחב של ז'אנרים.
ניתן באלבום לשמוע שירים המזכירים את הראפ רוק (Lost In The Echo) והנו-מטאל (Lies Greed Misery) לצד, בלדות (Powerless,Roads Untraveld,Castle Of Glass)ושירי דאבסטפ (Skin To Bone,Until It Breaks) קריצה ממש קטנה למשהו שמזכיר במקצת דת' מטאל (Victimized) ובנוסף לשירי הרוק אלטרנטיבי שהלהקה מתרכזת (I'll Be Gone,In My Remains) עם שילוב אלקטרוני (Burn It Down)
שינוי מפתיע נוסף היה שברצועה העשירית Until It Breaks לראשונה גיטריסט הלהקה בראד דלסון שר לבדו, זו היא גם הפעם השנייה שמישהו חוץ מבנינגטון או שינודה שר לבד בכל שיר של לינקין פארק.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לLiving Things:
אלבומי 2012
אלבומי לינקין פארק
קצרמר מוזיקה