סרט תדמית


כל מה שרצית לדעת על סרט תדמית:
סרטי תדמית מפולחים לכמה קטגוריות:

סרטי קידום מכירות – יצירת סרט לקידום מכירות של מוצר לצורך הקרנה באינטרנט או בכנס או בתערוכה או בפגישה עסקית.
הסרט יכלול את יתרונות המוצר ויסקור את השימוש.
סרטים לגיוס הון – יצירת סרט לגיוס הון עבור חברת סטראט אפ לצורך פיתוח מוצר עתידי.
סרטי הסברה \ הדרכה – סרט הסברה או הדרכה יכלול את אופן השימוש במוצר ו\או אופן ההרכבה שלו ו\או נקודות לשימוש זהיר.
סרטי מוצר – סרט המתאר מוצר ספציפי של חברה מסוימת.
סרט זה בדרך כלל יצא לאור בצמוד להשקת המוצר למכירה.

לסרט תדמית, גם אם הוא קצר, יכולה להיות אפקטיביות גבוהה, יותר מאשר של חומר מודפס.
סרטים יכולים להעביר מסר דרך מספר חושים בו זמנית ובכך יתרונם המשמעותי על כל אמצעי פרסום אחר.
נכון להיום גולשים באתרי אינטרנט מגיבים באופן חיובי פי 2.
4 לסרט מאשר לתמונה או טקסט.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לסרט תדמית:
פרסום באינטרנט
פרסום
יחסי ציבור
סרטים לפי סוג