פנייה אישית


כל מה שרצית לדעת על פנייה אישית:
פנייה אישית היא קבוצת כשלים לוגיים של אי-רלוונטיות השייכת לקבוצת כשלי היסק.
בכשלי פנייה אישית יש ניסיון לשכנע את המאזין באמצעות פנייה אישית אליו כדי שיקבל השקפה מסוימת, גם אם היא אינה נכונה או אף אם אנשים אחרים לא ימצאו את הפנייה קבילה, פשוט משום שעבור המאזין מובטח יתרון מסוים.
טיעונים כאלו עשויים להיות מושמעים בדיון רחב, אך לרוב הם פועלים באופן הטוב ביותר בדיונים בארבע עיניים.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לפנייה אישית:
כשלים לוגיים