פרס קליאו


כל מה שרצית לדעת על פרס קליאו:
פרסי קליאו (באנגלית: Clio Awards) הוא פרס הניתן על יצירתיות בתחום הפרסום והעיצוב.
הפרס מוענק במספר תחומים ביניהם; טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו, מסעי פרסום, מדיה, עיצוב, ואינטרנט.
הפרסים ניתנו לראשונה ב-1959 ובשנת 1965 הורחבו לכלול גם עבודה בינלאומית.
בטקס חלוקת הפרסים בשנת 1992 אירעו מספר בעיות, המגיש שהיה אמור להגיש את התוכנית לא הגיע והוא הוחלף על ידי מגישים מאולתרים, להם לא הייתה קיימת רשימה מסודרת של זוכים.
לאחר הטקס הכושל חידשה קבוצה של משקיעים בראשות "שיקגו מו"ל רות" את התוכנית, ואחר כך נמכרה התוכנית לחברה הולנדית בשם VNN שהיום נקראת חברת נילסן.
תחרות פרס קליאו היא אחת הגדולות בתחום הפרסום בעולם.
בשנת 2007 הוגשו כמועמדים לפרס יותר מ-19,000 עבודות מרחבי העולם, מה שהצריך למעלה מ-110 שופטים מ-62 מדינות.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לפרס קליאו:
פרסום
פרסים אמריקאיים