אורן אלימלך כספי (2)


אורן אלימלך כספי (2)
פתרון תשחץ: חידה קשה במיוחד

אתם יודעים את התחושה, נכון? אתם יושבים עם תשחץ, עיפרון ביד, ואז מגיעים להגדרה שפשוט לא מוכנה להיכנע. היא צופה בכם ממעל לדף, חיוך שובב מצייר על שפתיה, ואומרת: "תנסה אותי, אם אתה מסוגל."

הפעם, נתקעתי על הגדרה אחת ספציפית שגורמת לי להרגיש כמו תלמיד בית ספר יסודי שנתקל בפעם הראשונה במספרים שליליים. היא פשוט לא נותנת לי רמז, לא מציירת תמונה בראש, לא משחקת על מילים או על דמיון. היא כמו חידה סגורה, קופסה שחורה בלי פתח.

ההגדרה היא:

"אורן אלימלך כספי (2)"

.

חיפוש בגוגל? לא עוזר. אנציקלופדיות? כלום. חברים? תוהים מה לעזאזל אני שואל. אפילו ביקשתי עזרה מהטלפון החכם שלי, אבל גם הוא לא ידע מה לעשות.

התחושה היא של תסכול, של חוסר אונים, של רצון פשוט להשליך את כל העניין ולצאת לטיול ביער. אבל אני יודע שזה רק עניין של זמן. יש פתרון. הוא שם, מחכה לי בין השורות. אני רק צריך לגלות אותו.

ואולי, אולי תרצו להשתתף בחידה הזאת? אתם, הקוראים הנאמנים, בעלי המוחות החדים, אולי תצליחו לפצח את הקוד הזה ולגלות את התשובה המסתתרת מאחורי הגדרה זו.

המשימה שלכם, אם תחליטו לקבל אותה, היא פשוטה: תראו את ההגדרה, תחשבו עליה, תחפשו רמזים, תשתמשו בדמיון שלכם, ותנסו לנחש. אין צורך בחיפוש בגוגל, אין צורך בחברים, רק בכם, במעמקי המוח שלכם, וחשיבה יצירתית.

אני מצפה בקוצר רוח לתגובות שלכם.

בהצלחה!

אפשרויות: רמ.