לוי כישלון בין מורה לזוחל (3,2)


לוי כישלון בין מורה לזוחל (3,2)
פתרון תשחצים: מיומנות או כשרון?

אז אתם חובבי תשחצים? אתם אוהבים להרגיש את ההתרגשות, את הלחץ ואת שביעות הרצון שמגיעים עם פתרון ההגדרות המאתגרות? אני מניח שכן, אחרת לא הייתם כאן.

כשאנחנו ניגשים לפתרון תשחץ, אנחנו נתקלים במגוון רחב של הגדרות, חלקן קלות וברורות, וחלקן מאתגרות יותר, דורשות מחשבה יצירתית, ידע כללי רחב והרבה סבלנות.

אחת ההגדרות המאתגרות, שתמיד מעוררת עניין, הן אלו שמשלבות מספר רמזים, משחקי מילים, ואפילו רמיזות סמויות. ההגדרות האלו דורשות מאיתנו להפעיל את כל חושינו, להתגבר על כללי הלוגיקה המקובלים, ולחפש אחר הקשרים סמויים.

הנה דוגמה להגדרה שכזו

:

"לוי כישלון בין מורה לזוחל (3,2)"

אוקיי, עכשיו תסתכלו על ההגדרה הזאת. מה אתם חושבים עליה? היא מבלבלת? מסקרנת? מתסכלת?

היא בהחלט נופלת לקטגוריה של "מאתגרות". היא משלבת מילים נרדפות, מילות קישור וציון מספר אותיות.

אז איך מתמודדים עם הגדרות כאלו?

ניתוח מילים

: קודם כל, חשוב לנתח את כל מילות ההגדרה בזהירות. מה משמעות כל מילה? מה הקשר בין המילים?

חיפוש רמזים:

ההגדרה יכולה להכיל רמזים סמויים, למשל:

משחקי מילים

רמזים גרפיים

קשרים תרבותיים

הפעלת הדמיון:

ההגדרה עשויה להוביל אתכם למחשבה יצירתית, להתגבר על כללי הלוגיקה המקובלים ולחשוב "מחוץ לקופסה".

אני בטוח שאתם יודעים את התשובה להגדרה הזו, אבל אם עדיין לא הצלחתם לפתור אותה, אל תשכחו להשתמש בכל הטיפים שהצגתי!

ואם עדיין לא הצלחתם, אל דאגה! תגידו לי מה התשובה ואני אבדוק אם אתם צודקים.

אפשרויות: רבנצב.